How قیمت ایمپلنت کره ای cmi can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

بیشتر بخوانید: کاربرد مسواک مخصوص ایمپلنت برای مراقبت از ایمپلنت دندان

مقدم بودن ایمپلنت بر ارتودنسی غالباً به مواردی مربوط می‌شود که بیماران چند دندان را از دست داده‌اند و دندان کافی برای نگه داشتن پلاک ارتودنسی ندارند. بیمار در این شرایط دندان آسیاب ندارد و فقط دندان‌های جلو (قدامی) را حفظ کرده است. متخصص ارتودنسی در این موارد به ایمپلنت‌های موقتی دارای تاج و روکش نیاز دارد تا بتواند حرکت‌های ارتودنسی لازم را ایجاد کند.

ایمپلنت از جمله روش‌هایی است که به کار گیری و استفاده از آن برای اشخاصی که به ترمیم دندان نیاز دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تنوع بالای ایمپلنت‌های دندانی از جمله عواملی می‌باشد که باعث می‌شود مراجعان تصمیم گیری سختی در انتخاب آن‌ها داشته باشند.

۶. چرا قیمت ایمپلنت در کلینیک هاى مختلف دندان پزشکى متفاوت است؟

در صورتیکه استخوان موجود ضعیف باشد یا قطر و طول ایمپلنتها کم باشد به ازای هر دندان : یک ایمپلنت

درصد موفقیت ایمپلنت حدود ۹۸% است ولی در شرایطی که ناموفق باشد معمولا امکان جایگزینی مجدد ایمپلنت از دست رفته با یک ایمپلنت دیگر و معمولا همراه با بازسازی استخوان وجود دارد.

اباتمنت‌ها که از دو بخش اتصالی تشکیل شده‌اند از یک سمت به پایه و از سمت دیگر به تاج دندان متصل می‌شوند.

وقتی شما دندانتان را از دست می دهید ، آهسته آهسته استخوان در آن ناحیه تحلیل می رود و کم کم دندانهای مجاور تغییر مکان می دهند و تماسشان غیر عادی می گردد ، سپس دندان های مقابل رویش بی رویه می کنند و سیستم دندانی شما را دچار اختلال مینمایند.

هزینه مربوط به ایمپلنت در شهرک غرب بر اساس هر یک واحد دندانی محاسبه می شود. به همین دلیل در صورتی که تعداد دندان هایی که هر فردی قصد تخفیف ایمپلنت دندان تهران ایمپلنت کردن آنها را دارد افزایش پیدا کند، مطابق با آن هزینه نیز بیشتر می شود.

برای موفقیت ایمپلنت های دندانی، بیمار باید بهداشت دهان و دندان خود را حفظ کرده و برای معاینات منظم به دندانپزشک خود مراجعه کند.

گرفتن لقی دندان مصنوعی دندان مصنوعی قدیمی را می توان با چند ایمپنت در فک پایین و بالا فیکس کرد

با توجه به اینکه امروزه امکان استفاده از بیمه برای پرداخت هزینه ایمپلنت فراهم شده است، می توان با استفاده از انواع مختلف بیمه درمانی و یا تکمیلی هزینه ایمپلنت کره ای را تا حد زیادی کاهش داد.

البته در این افراد ریسک اینکه ایمپلنتها دچار پری ایمپلنتایتیس (بیماری لثه ایمپلنت) شوند از بقیه افراد بیشتر است و این افراد به پری ایمپلنتایتیس مستعدترند.

Report this wiki page