Details, Fiction and ورم سفت لثه

Wiki Article

برای ۲۴ ساعت پس از کشیدن دندان، از شستشو یا تف شدید اجتناب کنید تا از جدا شدن لخته تشکیل شده در سوکت جلوگیری شود.

در رابطه با هر کدام از موارد گفته‌شده، شخص باید به دندانپزشک مراجعه کند و با بررسی پرونده پزشکی فرد، دلیل اصلی این موضوع را مشخص کند.

درمان تورم لثه در اولین مرحله با مراجعه به دندانپزشک شروع می‌شود. با مراجعه منظم به دندانپزشک و معاینه‌های کلی و شست‌وشوهای منظم می‌توان با تشخیص به‌موقع، از مشکلات مربوط به بهداشت دهان پیشگیری کرد.

 در این باره گفت‌وگویی با پروفسور کامران آزما، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و استاد دانشگاه داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.  

درمانهای پیشرفته تر مثل جراحی لثه و درمان با لیزر یا ایمپلنت معمولا بهتر است توسط متخصص صورت پذیرد.

سازمان غذاو داروی آمریکا اخیرا درمان لیزر غیرتهاجمی را مجاز شمرده که باعث می‌شود جراحی برای بیماری واقع در اطراف دندان راحت‌تر و با درد کمتری همراه باشد و بیش از ۲۰۰۰ دندانپزشک در سراسر کشورآن را مورد استفاده قرار داده‌اند. علائم بیماری لثه

یکی از دیگر از بیماری هایی که باعث تورم لثه می شود، آبسه می باشد آبسه دندانی در اثر تجمع باکتری ها در داخل دندان و اطراف آن ایجاد می شود و به دوصورت پریودنتال و پری اپیکال می باشد.

سابقه خانوادگی: افرادی که والدینشان دارای مشکل لثه هستند احتمال بیشتری دارد که دچار این بیماری شوند.

با علت حساس شدن لثه ها درود و وقت خوش احتراماً پیشنهاد می شود با مراجعه به پزشک معالج اقدام به نهایی کردن درمان خود نمایید و پس از آن می‌توان مشکل لثه را برطرف کرد.

آیا مبتلا به دیابت،چربی خون وفشارخون ویا موارد مشابه هستند؟

سلام آقای دکتر من ۲۳سالمه دوتا زانو هام درد میکنه و مچ دوتا پام هم درد میکنه و ورم کرده یه ۲۰روزی میشه درد میکنه.

اقدسیه ، خیابان موحد دانش ، نبش کوچه نیلوفر، ساختمان پزشکان صاحبقرانیه ، طبقه ۶ ، واحد ۶٠٣

امروزه روش های مختلفی برای درمان عفونت لثه به بیمارارن ارائه می شود. از جمله مهم ترین روش های درمان عفونت لثه می توان get more info به مواردی همچون: استفاده از درمان های آنتی بیوتیکی، استفاده مداوم از مسواک و نخ دندان، استفاده از محلول های دهانشویه مخصوص درمان التهاب لثه و … استفاده کرد.

اما شما نگفتید که وزن تان چقدراست وقدتان هم چند سانتی متراست؟

Report this wiki page